حرفهای ناگفته

خرید بک لینک

اونجا که ال پاچینو میگه:
«اگه دیدی کسی از تنهایش لذت میبره،
بدون رازِ قشنگی تو دلش داره،اگه تونستی
حریم این تنهایی رو بشکنی ،بدون تو از اون رازش قشنگتری!»

پی نوشت : یه هویی اینو خوندم یاد خلوت خودم افتاده همیـــــــن دیگه

زندگی زیباست...

ما را در سایت زندگی زیباست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 11:49

صفحه بندی