ما را در سایت زندگی زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41
ما را در سایت زندگی زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27
اونجا که ال پاچینو میگه:
«اگه دیدی کسی از تنهایش لذت میبره،
بدون رازِ قشنگی تو دلش داره،اگه تونستی
حریم این تنهایی رو بشکنی ،بدون تو از اون رازش قشنگتری!»
پی نوشت : یه هویی اینو خوندم یاد خلوت خودم افتاده همیـــــــن دیگه
زندگی زیباست...ما را در سایت زندگی زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87
پی نوشت : لعنت به جنگ لعنت بر پوتی.. و چچ... زندگی زیباست...
ما را در سایت زندگی زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پی نوشت : اسفند، کرونا تعطیلی و دیگر هیچ
شاید باید تو عمرمون این رو هم تجربه می کردیم
زندگی زیباست...ما را در سایت زندگی زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90