کمی تفکر

خرید بک لینک


به هيچکس اجازه نده تو را با يادآوري گذشته ات وادار به سرافکندگي کند...


قدر داشته هاتون رو بدونيد تا حسرت نداشته هاتونو نخوريد .....



ادمها وقتي دارن دروغ ميگن زيباتر به نظر ميان! !!




پی نوشت :ســـــــــــــلام

خواستم امسال هم یه پست بزارم تو وبلاگم این وبلاگ خاطرات خوب و بد منه با نوشتن اینجا یه جور سبک می شم در اوج ناراحتی یا در اوج خوشحالی امیدوارم که همیشه لب همتون خندون باشه

چند تا متن کوتاه دیدم که فکر کنم به اینا خوب فکر کنیم حداقل می فهمیم که سر منشاه همه اتفاقات خودمانیم و بس

زندگی زیباست...

ما را در سایت زندگی زیباست دنبال می‌کنید

برچسب: کمی تفکر, نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 15:58

صفحه بندی