همینک آغاز کن

خرید بک لینک
ما نمیتوانیم خواست دیگران را برآوریم:
باید به ندای درون گوش سپرد
جامعه,
خانواده,
دوستان,
و رفقا
هیچ کدام نمی دانند چه باید کرد
تنها خودمان از آن آگاهیم و تنها ما می توانیم راه درست را برگزینیم,
پس هم اینک
آغاز کن
باجدیت بسیار , باید کوشید
از موانع بسیار باید گذشت, و قضاوتهای بسیاری را باید نادیده گرفت
وهم پیش داوری ها را,
اما تو می توانی آنچه بخواهی بدست بیاوری
گر
به سختی بکوشی,
پس هم اینک آغاز کن
تا زندگی ات همان باشد که میخواستی, تا زندگی ات عاشقانه باشد


پی نوشت: چرا!هروقت می خوایم ی حرکتی رو انجام بدیم خودمون رو جای اون طرفی که این رفتاره ما روباید تحمل کنه نمی زاریم

چرا!گاهی وقتا رفتارامون مثل آدم های از خود متشکره چرا! بی خودی اینقدر از جایگاه خودمون در می ریم

چرا!آدم ها این دوره و زمونه دیگه جنبه احترام ندارن و زود از حد واقعیشون در می رن

چرا!دیگه چیزی به اسم وجدان و پول حلال معنی نداره ؟ واقعا چرا!؟؟؟

تو می دونی !آره به دورو برت نگاه نکن آره با خودتم با تو دوست عزیزم که داری وقت می زاری اینو می خونی حالا چرااااااااااااا؟؟؟!

زندگی زیباست...

ما را در سایت زندگی زیباست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 15:58

صفحه بندی