پی نوشت: چرا!هروقت می خوایم ی حرکتی رو انجام بدیم خودمون رو جای اون طرفی که این رفتاره ما روباید تحمل کنه نمی زاریم
چرا!گاهی وقتا رفتارامون مثل آدم های از خود متشکره چرا! بی خودی اینقدر از جایگاه خودمون در می ریم
چرا!آدم ها این دوره و زمونه دیگه جنبه احترام ندارن و زود از حد واقعیشون در می رن
چرا!دیگه چیزی به اسم وجدان و پول حلال معنی نداره ؟ واقعا چرا!؟؟؟
تو می دونی !آره به دورو برت نگاه نکن آره با خودتم با تو دوست عزیزم که داری وقت می زاری اینو می خونی حالا چرااااااااااااا؟؟؟!
ما را در سایت زندگی زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111